Inovativno iskustvo plaćanja za industriju u razvoju

Saznajte kako vam Visa Sensory Branding može pomoći istaknuti vaše platno rješenje i povećati uspješnost poslovanja.

Što je Visa Sensory Branding?

Nakon što je Visa transakcija odobrena, pokrenut će se animacija, zvuk i haptička vibracija, gdje je primjenjivo, pomažući da iskustvo plaćanja klijenata bude na prvom mjestu. Kako se načini plaćanja mijenjaju, senzorni branding jamči klijentima da je njihova kupnja putem Visa kartice odobrena.
A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Otkrijte prednosti

Visa Sensory Branding obavještava klijente da je njihova kupnja putem Visa kartice odobrena. Trgovcima pruža platno rješenje kako bi se lakše istaknuli među konkurencijom.
Woman merchant handing customer her card after completing sale.
Three people sitting on a couch and looking at one person's tablet while chatting.

Nova prilika za vaše poslovanje

Ugradite Visa Sensory Branding u svoje platno rješenje. Može vam pružiti prednost koju tražite i dovesti vas do novih prilika.
Illustration of a house on a phone representing enhanced perception.

Pojačana percepcija

94 posto klijenata izrazilo je veću prikladnost za tehnološke partnere.¹
An illustration of a circle pointing in different directions representing customization.

Ugrađena prilagodba

Kombinacije boja, pozadine i druge mogućnosti dizajna izdvajaju vas među drugima.
Illustration of a hand holding a Visa card.

Jednostavna integracija

Visa Sensory Branding zahtjeva minimalan tehnički napor.

Integracija paketa Visa Sensory Branding

Otkrijte alate i resurse iz paketa Visa Sensory Branding. Osmišljeni su kako bi vam pomogli da senzorni branding jednostavno dodate u svoje platno rješenje.
A woman and a man looking at a tablet together.

Pitanja i odgovori

Dobijte odgovore na često postavljana pitanja.