Vijesti

Španjolska prva u Europi po spremnosti da premosti maloprodajnu podjelu na online i offline

15/12/2015

Press Release Image

Zagreb, prosinac 2015. : Visok postotak korištenja pametnih telefona i društvenih mreža Španjolsku čini spremnom da iskoristi nove tehnologije i usluge u maloprodaji ali i dalje, posebno s daljnjim rastom broja beskontaktnih terminala, pokazalo je novo istraživanje Visa Europe Budućnost maloprodaje. Istraživanje je pokazalo da je tržište Ujedinjenog kraljevstva drugo među 10 najzanimljivijih maloprodajnih tržišta, i spremno za novu generaciju maloprodaje, u kojoj će se personalizacija koja se događa u online prodaji preliti i na iskustvo u trgovini.

Izvještaj je posvećen ključnim trendovima u maloprodaji kojih trgovci trebaju biti svjesni, kao što je kupovina kroz više kanala, rastuća važnost društvenih medija u ciklusu kupovine kao i važnost mobilne tehnologije.

Izvještaj je identificirao ključne trendove koji oblikuju budućnost maloprodaje:

1.Potrošači žele personalizirano iskustvo kupnje u svim kanalima

Bilo da u prodajnom mjestu ili u digitalnom kanalu, kupovina više nije jednostavna utilitaristička nabava želje ili potrebe, kupci traže da ih se zabavi, iznenadi i razveseli kad kupuju. Ljudi se sve više navikavaju na algoritme koji uče o njihovim preferencijama i ponašanjima i na temelju njih im nude personalizirane preporuke. Sada žele isto takvo prilagođeno iskustvo, prijedloge i obavijesti i kad kupuju u dućanu.

2.Postoji rastuća potražnja za društvenim iskustvima pri kupovini

U vrijeme kad su potrošači društveno povezaniji nego ikad prije, Visino istraživanje pokazuje da je integracija društvenih mreža ključna za trgovce. Današnji kupci očekuju da društvene mreže budu integrirane u njihovo iskustvo kupnje 'od igre do plaćanja'. Prva točka novog iskustva kupovine kao zabave može biti 'pinanje' nekog proizvoda na Pinterestu, iskustvo se može nastaviti istraživanjem o proizvodu online, konzultacijama s prijateljima i čitanjem recenzija, da bi završilo dijeljenjem fotografije kupljenog proizvoda na Instagramu.

Jedan od najvažnijih elemenata na koje trgovci trebaju obratiti pažnju je pomak u potrošačkom ponašanju od ‘kupi sada’ prema ‘pričekaj/razmisli/konzultiraj se’, gdje ljudi čekaju s kupnjom da bi potražili mišljenje prijatelja ili pronašli najbolju cijenu.

3.Mobilna tehnologija sadrži potencijal za premošćivanje razlike između iskustva kupovanja online i na prodajnom mjestu

Pametni telefoni današnjim kupcima daju mogućnost da ostanu povezani kroz društvene mreže, ali i nose potencijal da sruše barijere između personaliziranog digitalnog iskustva i iskustva na prodajnom mjestu, koje danas znači da će najvjernije mušterije i dalje ostati anonimne kad prođu kroz vrata. Tehnologije kao što su Beacon i Bluetooth potencijalno mogu identificirati odane kupce i slati im poruke zasnovane na njihovim prethodnim kupovinama ili proizvodima koje trenutno imaju u svojim online košaricama.

Mobilna tehnologija također može popraviti iskustvo plaćanja, pomoću mobilnih POS aparata koji omogućuju trgovcima da se odmaknu od fiksnih blagajni i uđu dublje u prodajni prostor, stvarajući bolju komunikaciju s kupcima. Uz to, mobilna plaćanja čine plaćanje karticom bržim i praktičnijim no ikad.