Vijesti

Visa slavi 30 godina partnerstva s Olimpijskim igrama uz nove nosive uređaje za plaćanje i proširenje Tima Visa za Rio 2016.

16/08/2016

Press Release Image

Zagreb, kolovoz 2016. – Visa Inc. razvila je najnapredniju tehnologiju sustava plaćanja za Rio 2016. kako bi proslavila svoje tridesetogodišnje partnerstvo s Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama.

Vodeća svjetska mreža za plaćanje šalje svoju najveću skupinu sportaša, Tim Visa, na Olimpijske igre, uključujući i sportaše izbjeglice koji se natječu pod zastavom Olimpijskih igara. Visa istražuje nove načine kako uključiti i zabaviti obožavatelje koristeći razne aktivnosti na društvenim mrežama uživo tijekom trajanja Igara.

Tim Visa

Od 2000. godine Visa je poduprla više od 300 sportaša na Olimpijskim igrama putem programa Tim Visa, pružajući na taj način tim sportašima opremu, resurse i potporu koji su im potrebni za uspjeh. Ove godine, za Rio 2016., Tim Visa je najveći i najraznolikiji do sada, sa 60 sportaša i dva trenera.

Tim Visa uključuje:

  • Predstavnike 21 zemlje, uz izbjeglice koje sudjeluju na Olimpijskim igrama
  • Predstavnike 25 sportova

Izbjeglice sportaši

Uključenost i prihvaćanje u srcu su vrijednosti Olimpijskih igara pa je Međunarodni olimpijski odbor, kako bi odao počast tim idealima, omogućio da se deset izbjeglica sportaša natječe u sklopu Rija 2016. Visa podupire tih deset sportaša iz Južnog Sudana, Sirije, Konga i Etiopije, koji će se natjecati pod zastavom Olimpijskih igara u atletici, plivanju i džudu, a i u partnerstvu je s dva trenera.

Davor Kršul, Visa Hrvatska Country Manager, rekao je: „Hrabrost i odlučnost ovih izbjeglica sportaša zbilja su inspirativne. Svatko od njih morao je savladati velike prepreke kako bi se našao u poziciji da se natječe na svjetskoj pozornici. Ponosni smo što imamo priliku surađivati s Međunarodnim olimpijskim odborom kako bismo pružili partnerstvo i potporu tim sportašima.“

Inovativni nosivi uređaji za plaćanje

Visa je razvila najnapredniju tehnologiju sustava plaćanja na Olimpijskim igrama. S otprilike 4.000 terminala POS s NFC tehnologijom, koji su postavljeni diljem ključnih lokacija na Olimpijskim igrama, i obožavatelji i sportaši mogu koristiti različite načine plaćanja na Riju 2016., uključujući:

  • Prsten za plaćanje Visa: Svih 60 sportaša Tima Visa koji će sudjelovati na Olimpijskim igrama dobit će prvi ikada pasivni tokenizacijski uređaj s NFC tehnologijom, koji je jedna od posljednjih Visinih inovacija.
  • Narukvica za plaćanje Pulseira Bradesco: Razvijena od strane Vise u suradnji s brazilskom bankom Bradesco, narukvica je prilagodljiva svim veličinama te otporna na znojenje i vodu, a može se koristiti diljem svih lokacija na Olimpijskim igrama. Sveukupno 3.000 narukvica bit će podijeljeno odabranim obožavateljima, zaposlenicima i posjetiteljima.
  • Sat Swatch Bellamy: Visa se udružila sa Swatchem kako bi kreirala i razvila prvi sat za beskontaktno plaćanje koji je dostupan u Brazilu u maloprodajnim trgovinama na Olimpijskim igrama.

Koja si ti vrsta Olimpijca?

Kako bi približila obožavatelje srcu Olimpijskih igara u Riju 2016., Visa je lansirala kviz „Koja si ti vrsta Olimpijcakako bi odredila olimpijske identitete igrača na temelju njihovih izbora, karakternih crta i ličnosti. Kviz je trenutno dostupan na šest tržišta – Norveška, Španjolska, Italija, Francuska, Bugarska i Poljska.

Film o otkucajima srca

Visa je odabrala tvrtku Saatchi & Saatchi iz Londona kako bi za Visu kreirala kratki film koji ilustrira njezinu ključnu ulogu u industriji plaćanja, uspoređujući tu ulogu s otkucajima srca sportaša na Olimpijskim igrama. Film prikazuje Ashley Bryant, dobitnika srebrne medalje u desetoboju na Igrama Commonwealtha u Glasgowu 2014., kao sportaša koja se priprema za Rio, uz presjeke prizora rigoroznog treninga te popratnih otkucaja srca. Kako se Olimpijske igre približavaju i uzbuđenje publike raste, srce kuca sve brže, ilustrirajući kako je Visa, baš poput vašega srca, uvijek spremna, uvijek aktivna kada god je trebaš. Film će biti uključen u mnoštvu digitalnih ili televizijskih kampanja diljem Europe, uključujući Hrvatsku, Bugarsku, Češku, Dansku, Francusku, Grčku, Island, Irsku, Izrael, Italiju, Maltu, Norvešku, Poljsku, Rumunjsku, Sloveniju, Slovačku, Španjolsku, Tursku i Ujedinjeno Kraljevstvo.