Što je Visa Sensory Branding?

Visa Sensory Branding upotrebljava sliku, zvuk i vibraciju, gdje je primjenjivo, kako bi potvrdio da je kupnja putem Visa kartice odobrena.
Otkrijte prednosti

Brza i jednostavna plaćanja
Pojednostavnite plaćanje. 87 posto klijenata smatra da je njihova transakcija brza i jednostavna.¹

Inovacija branda
Ostavite trajan dojam. 82 posto klijenata smatra svoje iskustvo plaćanja inovativnim. ¹
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016 (Visa, Inc., Vrijednost višesenzornog brandinga: Zvučni i animacijski elementi u iskustvima beskartičnog plaćanja, 2016.)
Nova prilika za vaše poslovanje
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016 (Visa, Inc., Vrijednost višesenzornog brandinga: Zvučni i animacijski elementi u iskustvima beskartičnog plaćanja, 2016.)
Integracija paketa Visa Sensory Branding

SDK-ovi
Integracija za iOS, Android i web. Alati za razvoj softvera (SDK-ovi) iz paketa Visa Sensory Branding sadrže samo front-end animacijske, zvučne i haptičke datoteke. Prilagodbe uključuju boju, veličinu, zvuk i osjetljivost na dodir.
Izvorna integracija
Također su dostupne značajke dizajna i tehnički podaci o animaciji. Elementi se mogu prilagoditi vašem platnom rješenju.

Uvjeti za digitalni brend Visa
Saznajte kako uključiti obvezne elemente brenda Visa u svoja digitalna iskustva plaćanja. Možete osigurati da vas snaga brenda Visa podrži u praćenju inovacija, održavanju relevantnosti i omogućivanju vašim kupcima da budu gdje god žele biti.
Pitanja i odgovori
-
Sva tri elementa iz paketa Visa Sensory Branding (zvuk, animacija i haptičke vibracije) rade zajedno na potvrđivanju odobrene Visa transakcije te bi sva tri trebala biti prisutna ako ih podržava uređaj za plaćanje.
-
Visa Sensory Branding trebao bi početi odmah nakon odobrene Visa transakcije izvršene putem kartice Visa Prepaid, Visa Debit ili Visa Credit koja se može ponovno učitati.
-
Da. Korisničko iskustvo trebalo bi biti dosljedno bez obzira na vrstu Visa kartice kojom se vrši plaćanje.
Za više informacija o paketu Visa Sensory Branding obratite nam se putem e-pošte na adresu [email protected].