Što je Visa Sensory Branding?
![A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.](/dam/VCOM/global/pay-with-visa/images/sensory-video-cover-1600x900.jpg)
Visa Sensory Branding upotrebljava sliku, zvuk i vibraciju, gdje je primjenjivo, kako bi potvrdio da je kupnja putem Visa kartice odobrena.
Otkrijte prednosti
![Woman merchant handing customer her card after completing sale.](/dam/VCOM/global/partner-with-us/images/visa-fast-easy-payments-400x225.jpg)
Brza i jednostavna plaćanja
Pojednostavnite plaćanje. 87 posto klijenata smatra da je njihova transakcija brza i jednostavna.¹
![Three people sitting on a couch and looking at one person's tablet while chatting.](/dam/VCOM/global/partner-with-us/images/visa-brand-innovation-560x316.jpg)
Inovacija branda
Ostavite trajan dojam. 82 posto klijenata smatra svoje iskustvo plaćanja inovativnim. ¹
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016 (Visa, Inc., Vrijednost višesenzornog brandinga: Zvučni i animacijski elementi u iskustvima beskartičnog plaćanja, 2016.)
Nova prilika za vaše poslovanje
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016 (Visa, Inc., Vrijednost višesenzornog brandinga: Zvučni i animacijski elementi u iskustvima beskartičnog plaćanja, 2016.)
Integracija paketa Visa Sensory Branding
![A woman and a man looking at a tablet together.](/dam/VCOM/global/partner-with-us/images/visa-sensory-branding-sdks-800x450.jpg)
SDK-ovi
Integracija za iOS, Android i web. Alati za razvoj softvera (SDK-ovi) iz paketa Visa Sensory Branding sadrže samo front-end animacijske, zvučne i haptičke datoteke. Prilagodbe uključuju boju, veličinu, zvuk i osjetljivost na dodir.
Izvorna integracija
Također su dostupne značajke dizajna i tehnički podaci o animaciji. Elementi se mogu prilagoditi vašem platnom rješenju.
![](/dam/VCOM/global/run-your-business/images/mobile-visa-card-800x450.jpeg)
Uvjeti za digitalni brend Visa
Saznajte kako uključiti obvezne elemente brenda Visa u svoja digitalna iskustva plaćanja. Možete osigurati da vas snaga brenda Visa podrži u praćenju inovacija, održavanju relevantnosti i omogućivanju vašim kupcima da budu gdje god žele biti.
Pitanja i odgovori
-
Sva tri elementa iz paketa Visa Sensory Branding (zvuk, animacija i haptičke vibracije) rade zajedno na potvrđivanju odobrene Visa transakcije te bi sva tri trebala biti prisutna ako ih podržava uređaj za plaćanje.
-
Visa Sensory Branding trebao bi početi odmah nakon odobrene Visa transakcije izvršene putem kartice Visa Prepaid, Visa Debit ili Visa Credit koja se može ponovno učitati.
-
Da. Korisničko iskustvo trebalo bi biti dosljedno bez obzira na vrstu Visa kartice kojom se vrši plaćanje.
Za više informacija o paketu Visa Sensory Branding obratite nam se putem e-pošte na adresu [email protected].