U nekim zemljama Visa poboljšava podatke o kartičnim transakcijama i upotrebljava ih za generiranje anonimnih i skupljenih marketinških i izvješća o potrošnji te drugih podataka o proizvodima koji omogućuju tvrtkama poboljšanje svojih marketinških djelovanja. Ova rješenja pomažu tvrtkama prepoznati potrošače koji mogu biti njihova ciljna skupina. Na primjer, marketinško izvješće može pokazati da potrošači na određenom poštanskom broju obično troše više u trgovinama auto-dijelova od potrošača na drugom poštanskom broju. Ovi proizvodi također pomažu tvrtkama u određivanju učinkovitosti svojih marketinških kampanja.
Marketinška rješenja tvrtke Visa ne sadrže nikakve osobne podatke, ali dopuštaju tvrtkama da unaprijede vlastite datoteke potrošača pomoću informacija kako bi podržale ciljani marketing.
Ako ne želite da upotrebljavamo vaše podatke o kartičnim transakcijama u Visa marketinškim rješenjima, kliknite ovdje da biste saznali kako se možete izuzeti.