Niste našli ono što tražite ili vam treba pomoć u prijavljivanju izgubljene kartice? Kontaktirajte nas radi pomoći. Razgovarajte s nama sada, pošaljite nam e-poštu ili kliknite ovdje za popis besplatnih brojeva telefona naše Globalne službe za pomoć klijentima.
Kontaktirajte tvrtku Visa
Vaš račun Visa kartice
-
Visa ne zadržava detalje o financijskim transakcijama koje ste ostvarili korištenjem svoje Visa platne kartice–njih čuva i obrađuje izdavatelj vaše Visa kreditne ili debitne kartice.
Za pristup informacijama o vašem računu, obratite se izdavatelju Visa kartice. Adresu i/ili broj telefona naći ćete na svojem Visa izvodu o stanju računa. Broj telefona može se nalaziti i na poleđini same kartice. Možete također pronaći izdavatelja kartice i pretražiti njegovu mrežnu stranicu za više informacija.
-
Izdavatelj vaše kartice može vam pomoći riješiti probleme koji se odnose na neovlaštene transakcije. Adresu i/ili broj telefona naći ćete na svojem Visa izvodu o stanju računa. Broj telefona može se nalaziti i na poleđini same kartice.
Ako biste željeli saznati više o uslugama koje nudi Visa za dodatnu razinu zaštite vaše Visa kartice, istražite Sigurnost + zaštita.
-
Vaše iskustvo plaćanja izuzetno nam je važno. Trgovci koji prikazuju Visa logotip ne smiju birati hoće li ili ne prihvatiti Visa karticu za plaćanje ako se kupac ponaša u dobroj vjeri.
Visa ima više od 16.000 klijenata iz financijskih institucija koji izdaju vlastite Visa kartice i upisuju trgovce da ih prihvate. Te institucije postavljaju uvjete i odredbe za svoje odnose s trgovcima i stoga rukovode svim pitanjima korisničke službe koja se odnose na njih.
Savjetujemo da obavijestite izdavatelja vaše Visa kartice putem broja korisničke podrške koji se nalazi na Visa izvodu o stanju računa ili na poleđini Visa kartice. Izdavatelj vaše Visa kartice ima pristup odgovarajućim Visa pravilima i propisima, kao i obrascima Obavijest o pritužbama korisnika kako bi podnio žalbu.
Sigurnost + zaštita
-
Kao i kod zamjene svih Visa kartica, izdavatelj Visa kartica distribuirat će kartice novog dizajna. Svi Visa proizvodi pružaju praktične, pouzdane i sigurne načine kupnje. Za dodatna pitanja o Visa kartici, nazovite izdavatelja vaše kartice.
-
Visa radi s financijskim institucijama, trgovcima i agencijama za provedbu zakona širom svijeta kako bi osigurala da nema nedoumica prilikom uvođenja novog dizajna kartice.
-
Ne. Visa radi s financijskim institucijama, trgovcima i agencijama za provedbu zakona širom svijeta kako bi osigurala da nema nedoumica prilikom uvođenja novog dizajna kartice. Kao i uvijek, Visa ima programe koji joj pomažu u praćenju neovlaštenih aktivnosti i upozoravaju vlasnike kartica na moguću prevaru. Visa će i dalje nuditi vlasnicima kartice široku zaštitu kroz višestruke razine sigurnosti kako bi se vlasnici kartica osjećali sigurnim pri korištenju svoje nove Visa kartice.
-
Visa ne ugovara niti uslužuje račune trgovaca, ali ako želite prihvatiti Visu u svojem poslovanju, obratite se Visa prihvatitelju.
-
Pazite na svaku poruku e-pošte koja zahtijeva osobne podatke – poput zaporke, PIN-a ili vašeg broja socijalnog osiguranja – ili vas šalje na mrežnu stranicu koja od vas traži takve informacije. Te poruke mogu sadržavati nezakonite postupke „lažiranja“ ili krivotvorenja adrese e-pošte kako bi nalikovala na neku drugu legitimnu adresu i poslovanje. Zapamtite da nikada ne šaljete osobne podatke putem e-pošte. Ako ste primili e-poštu koja lažira Visu, obavijestite Visu o detaljima nezakonite e-pošte.
-
Važno je da korisnici znaju da Visa vlasnike kartica neće zvati telefonom niti kontaktirati e-poštom kako bi od njih tražila informacije o računu. Visa pozivni centri ne pokreću izlazne telemarketing pozive. Korisnici ne trebaju odgovarati ni na kakvu e-poštu ili telefonske pozive koji zahtijevaju osobne informacije o kartici i savjetuje im se da odmah prijave situaciju lokalnom organu za provedbu zakona kao i financijskoj instituciji koja je izdala karticu. Vlasnici kartice također trebaju znati da politika nulte odgovornosti tvrtke Visa prema prevarama osigurava da oni nisu odgovorni za bilo koje neovlaštene kupnje.
Politika nulte odgovornosti tvrtke Visa ne primjenjuje se na određene poslovne kartice i anonimne transakcije prepaid karticama ili transakcije koje ne obrađuje Visa. Vlasnici kartice moraju pažljivo brinuti o svojoj kartici i odmah obavijestiti financijsku instituciju izdavatelja o svakoj neovlaštenoj uporabi. Obratite se svojem izdavatelju za više detalja.
-
Ako imate saznanja o sigurnosnom incidentu koji uključuje Visu ili vjerujete da ste otkrili povredljivost proizvoda Visa, ispunite sljedeći obrazac.
Zadržavanja računa + upozorenja o računu
-
Kad plaćate na benzinskoj postaji, neki izdavatelji kartice primjenjuju "zadržavanje" na sredstva vlasnika kartice u očekivanju konačnog iznosa transakcije kako bi osigurali da ne dođe do prekoračenja na računu vlasnika kartice. Trgovci na benzinskim postajama ne primjenjuju zadržavanja računa. Ako imate pitanja o zadržavanju na vašem računu koje se odnosi na transakcije kupnje goriva, obratite se izdavatelju svoje kartice.
Zadržavanje računa i upozorenja o računu trgovaca na benzinskim postajama:
Odbici računa ne mogu se primijeniti odmah kada konačni iznos nije poznat. Visa je utvrdila ove postupke radi zaštite izdavatelja Visa debitne kartice, trgovaca i vlasnika kartica. To se najčešće javlja prilikom zahtjeva korisnika za pogodnosti pri plaćanju, kao što je usluga „plaćaj dok puniš“ na benzinskoj postaji.Na primjer, ako koristite svoju Visa debitnu karticu u restoranu, vaša kartica može biti odobrena prije uračunavanja napojnice. Za takve vrste kupnje, izdavatelj Visa debitne kartice može obilježiti sredstva vlasnika kartice za pokriće procijenjenog troška transakcije. Taj postupak poznat kao "zadržavanje" osigurava i vlasnika kartice i trgovca. Osigurava da vlasnik kartice ne potroši više novca nego što ima, a trgovci su plaćeni za transakciju. Dok većina transakcija ima zadržavanje manje od 24 sata, Visa štiti vlasnike kartica zahtijevajući od izdavatelja ili financijske institucije da ukloni sva zadržavanja u roku od 72 sata.
P: Kada će se ukloniti zadržavanje autorizacije na mojoj kartici?
O: Dok većina transakcija ima zadržavanje manje od 24 sata, Visa štiti vlasnike kartica zahtijevajući od izdavatelja ili financijske institucije da ukloni sva zadržavanja u roku od 72 sata ili manje.P: Ponekad kad dobijem e-poštu ili tekstualnu obavijest upozorenja o računu, zbog čega se taj iznos razlikuje od iznosa koji sam napunio na benzinskoj postaji?
O: Neka upozorenja o računu možda ne odražavaju konačni iznos - posebno kod trgovaca gdje nije poznat konačni iznos, kao što su restorani ili usluga „plaćaj dok puniš“ na benzinskoj postaji. Iznos na upozorenju o računu možda nije konačni iznos transakcije koji će se nalaziti na vašem izvodu o stanju računa.P: Kad pogledam bankovni račun online, zbog čega se taj iznos razlikuje od iznosa koji sam napunio na benzinskoj postaji?
O: Online izvodi o stanju računa možda ne odražavaju odmah konačni iznos transakcije - posebno kod trgovaca gdje konačni iznos nije poznat u vrijeme autorizacije, kao što su restorani ili usluga „plaćaj dok puniš“ na benzinskoj postaji. Vaš online izvod o stanju računa trebao bi odražavati konačni iznos transakcije do sljedećeg radnog dana.
Kartice s holografskim magnetskim trakama
-
Visa je nedavno otkrila problem u industriji, rijetku pojavu tehničkog problema na prodajnom mjestu vezano uz primjenu platnih kartica s novom holografskom magnetskom trakom. Opseg problema je vrlo malen i po incidentima prihvata i po zahvaćenim karticama na tržištu.
Visa je saznala da su tehnički problemi nastali kad se kartice s holografskim magnetskim trakama koriste u okolinama koje imaju visoke razine statičkog elektriciteta. U tim slučajevima, statički elektricitet može interferirati s uobičajenom radnjom očitavanja kartice i spriječiti provođenje elektronske transakcije.
Međutim, problemi ipak utječu na prihvat i praktičnost - važnu odrednicu tvrtke Visa u posvećenosti vlasnicima kartica. Visa vjeruje da se svaki problem koji utječe na prihvat, bez obzira koliko se rijetko događa ili je izoliran, mora riješiti.
Za rješavanje tog problema, Visa preporučuje financijskim institucijama koje na tržištu već imaju kartice s holografskim magnetskim trakama zamjenu tih kartica čim je to praktično moguće.
-
Visa je nedavno uvela novi dizajn kartice koji uključuje holografsku magnetsku traku na poleđini kartice. Novi dizajn sadrži hologram golubice iznad trake za potpis, gdje se golubica pojavljuje u više boja kad se kartica pomiče s jedne na drugu stranu.
-
Na temelju informacija i primljenih izvješća, jasno je da je uzrok problema vjerojatno elektrostatičko pražnjenje (Electrostatic Discharge, ED) koje nastaje uslijed kombinacije faktora uključujući:
- nisku vlažnost na prodajnom mjestu, što uzrokuje elektrostatički napon veći od normalnog
- opremu na prodajnom mjestu s relativno niskom tolerancijom na ESD, uobičajeno na glavama magnetskih čitača
- upotrebu platnih kartica s holografskim magnetskim trakama koje imaju veću elektrostatičku provodljivost nego konvencionalne magnetske trake
-
Iako je opseg ovog problema jako malen, Visa se vrlo ozbiljno odnosi prema svim problemima koji utječu na prihvat vlasnika kartice i praktičnost. Stoga je Visa preporučila financijskim institucijama koje na tržištu već imaju kartice s holografskim magnetskim trakama zamjenu tih kartica čim je to praktično moguće.
-
Visa je preporučila financijskim institucijama koje na tržištu već imaju kartice s holografskim magnetskim trakama zamjenu tih kartica čim je to praktično moguće. Usko surađujemo s vašom financijskom institucijom u čim bržem rješavanju ovog problema, kako bi postupak bio što jednostavniji za vas.
-
Da, nastavite koristiti svoju važeću karticu sve dok vas vaša financijska institucija ne kontaktira. Broj transakcija zahvaćenih ovim problemom vrlo je malen. Velika većina transakcija izvršenih karticama s holografskom magnetskom trakom obavljene su bez poteškoća.
-
Nema potrebe da vlasnici kartica trenutno nešto čine. Vaša financijska institucija kontaktirat će vas ako će vaša kartica biti zamijenjena. U suprotnom, možete nastaviti upotrebljavati svoju važeću karticu kao i inače. Većina transakcija izvršenih karticama s holografskom magnetskom trakom obavljene su bez poteškoća.
-
Prijavljeni problemi uključivali su samo terminale na prodajnom mjestu. Trenutno nema prijavljenih problema koji uključuju bankomate.
-
Ne. Problemi prihvata koji se odnose na holografsku magnetsku traku neće imati utjecaja na vaš račun.
-
Laboratorijska testiranja koja je provela treća strana ukazuju da kartice s holografskom magnetskom trakom ne predstavljaju sigurnosni problem za vlasnike kartice.
Visa brand + marketing
-
Sve zahtjeve u vezi sa sponzorstvom potrebno je poslati u pismenom obliku na:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa SAD
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999 -
Hvala vam na vašem interesu za oglašavanje Vise, ali mi ne možemo prihvaćati ideje za oglašavanje koje nismo tražili.
-
Kao uslugu ovlaštenim izdavateljima Visa kartica i Visa trgovcima, Visa omogućuje elektroničke prikaze oznake brenda Visa i poveznice na mrežne stranice u vlasništvu tvrtke Visa. Samo izdavatelji Visa kartica i trgovci ovlašteni su za korištenje oznaka marke Visa. Ako radite za izdavatelja Visa kartice ili Visa trgovca, posjetite naš Marketing centar za informacije o Visa logotipu i preuzimanje.
-
Visa osvježava poznati plavi, bijeli i zlatni Visa logotip novim izgledom.
-
Visa je izrasla iz tvrtke za kreditne kartice u tvrtku za plaćanje koja nudi spektar platnih proizvoda i usluga. Novi Visa logotip i dizajn kartice odražava razvoj Vise.
-
Trenutačni logotip počeo se pojavljivati na Visa karticama i u oglašavanju, marketingu i online komunikacijama u siječnju 2006. Visa kartice i komunikacije s trenutnom robnom markom Visa postojat će zajedno s karticama i komunikacijama koje sadrže zastavu Visa do 30. lipnja 2011.
Pitanja za izdavatelja vaše kartice
Izdavatelj vaše kartice ili banka koja vam je osigurala Visa karticu može odgovoriti na većinu vaših pitanja koja se odnose na online plaćanje vašeg računa, provjeru salda, korištenje nagrada ili sporove oko naplate.
Korisnička podrška

Pomoć trgovcima + malim tvrtkama

Sigurnosna usklađenost
Saznajte kako čuvati sigurnima svoje podatke kao vlasnika kartice.

Sigurnost podataka
Potražite pomoć ako su vaši podaci kompromitirani.

Poslovni resursi
Pronađite pomoćni materijal kako biste u potpunosti iskoristili svoj Visa proizvod.